Tunnisteista

Huomio rakkaat lapastelijat!
Muistakaahan merkitä postaukseenne tunnisteeksi 2012valmiit, kun esittelette valmiita lapasia ym.

torstai 30. lokakuuta 2008

Ultsi esittäytyy

Hei, olen Ultsi, 40+ v Pohjois-Kymenlaaksosta ja toisen kerran mukana Lapaskuussa. Suunnitelmia Lapaskuun varalle on paljon, mutta olen tyytyväinen kun saan edes yhden suunnitelman toteutettua. Ykköslapasina aion kokeilla Tuulian kauniita Deep in the Forest -lapasia. Langaksi olen ajatellut Pirkanmaan kotityön ohutta Pirkkalankaa, väreinä tumma harmaa ja punertava. Olen jo hieman tehnyt mallitilkkua ja tiheys on vielä hakusessa. Toinen suunnitelma, jos nyt saan nuo ekat ensin tehtyä, olisi Vespergyle-lapaset. Lanka niihin on vielä hiukkasen mietinnässä. Eli haasteita riittää..

Esittelen aikaansaannoksiani Näpertelyä-blogissani ja Ravelryssa olen Ultsi.

Ei kommentteja: