Tunnisteista

Huomio rakkaat lapastelijat!
Muistakaahan merkitä postaukseenne tunnisteeksi 2012valmiit, kun esittelette valmiita lapasia ym.

tiistai 1. marraskuuta 2011

seijap esittäytyy

Hei kaikki tumppuilijat, lapastelijat, rasailejat ja mitäs meitä kaikkia täällä onkaan.



Täällä pikainen esittäytyminen, kun lastelukin on jo alkanut. Varmaan ensimmäiset ovat jo lapasten varret saaneet silmukoitua.


Minä olen reilu nelikymppinen työssäkäyvä ja siinä ohessa opiskeleva perheen äiti Kanta-Hämeestä. Perheeseen kuuluu lapset, kohta 11 v tyttö ja jo 12 v poika, rakas Puoliso 50 v ja eilen vuoden täyttänyt Welsh Corgi pembroke Orvokki. Lapasia olen neulonut koko kesän erilaisilla motiiveilla. Tällä hetkellä muuten lapaseni tarvitsisivat ääniä ET-lehden lapaskilpailussa. Saa käydä äänestämässä.




Tämän lapaskuun tavoite on yhdet kämmekkäät, jotka on tarkoitus neuloa tyttäreni soitonopettajalle. Langat niihin on jo kotona valmiiksi katsottuina, vanhaa ja hyvin marinoitunutta Nallea. Myös noihin kilpailu lapasiin olen luvannut neuloville ystäville ohjeen, joten ainakin yhdet sellaiset täytyy neuloa.




Niinkuin jo noista linkeistä huomasitte, minun blogini on Hetkiä Heimolasta, ja sielläkin voi käydä kurkaamassa, missä mennään.




Lapaskuun terveisin seijap






2 kommenttia:

RyytimaanMinna kirjoitti...

Nätit tumput oli, ääni annettu, onnea kisaan!

Unknown kirjoitti...

Tervetuloa mukaan!