Tunnisteista

Huomio rakkaat lapastelijat!
Muistakaahan merkitä postaukseenne tunnisteeksi 2012valmiit, kun esittelette valmiita lapasia ym.

perjantai 31. lokakuuta 2008

Mohariina mukana

Olen mukana toista kertaa, viime vuonna olin mukana nimellä Manta. Viime vuonna olin blogiton, olen nyt pitänyt Levottomat sormet -blogia tämän vuoden alkupuolelta.

Olen kahden urheilevan nuoren äiti, lasten useiden harrastusten myötä on tarvittu (paljon!) arpajaispalkintoja ja tuotteita myyjäisiin. Koska puikot heiluvat ahkerasti, olen neulonut lapasia, sukkia, pipoja ja muuta pientä palkinnoiksi ja myyjäisiin. Pidän sukissa ja lapasissa myös lähisuvun ja jonkun verran lapasia menee lahjoiksi lasten kavereillekin.

Enimmäkseen neulon muille, nyt ajattelin kerrankin neuloa itselleni palmikkolapaset. Jos oikein innostun, neulon itselleni myös kauan listalla olleet sormikkaat. Lapaskuun aikana yritän tuhota vanhoja lankavarastoja, lankaa on riittävästi.

Ei kommentteja: