Tunnisteista

Huomio rakkaat lapastelijat!
Muistakaahan merkitä postaukseenne tunnisteeksi 2012valmiit, kun esittelette valmiita lapasia ym.

torstai 30. lokakuuta 2008

Matleena täällä hei

Hei kaikki tumpputupalaiset ja muut! Olen Matleena ja blogini on Lankapirtti. Ilmottaudun innolla lapastelemaan minäkin, kun noita sukkia on tässä jo pari kuukautta väsätty, niin on mukava vaihtaa kaavaa. Aiemmin en ole ollut mukana Lapaskuussa ja muutenkin olen aika noviisi näissä yhteisprojekteissa (mukana vain tämän syksyn Sukkasadossa).

Mitään tarkempia suunnitelmia minulla ei ole, millaisia ja monetko lapaset tulevat valmistumaan puikoiltani, sen saa marraskuu näyttää. Aloittaa meinaan kuitenkin kummitytön lapasista, joihin on langat valittu, mutta malli on vielä auki. Toinen työ, jonka olen aikonut tehdä, on Kainuun kukkalapaset. Haaviston kirjaakin olen silmäillyt pohtien, mitä malleja toteuttaisin. Lapasten tarvitsijoita on useita, perheessä ja muissa sukulaisissa, joten saan lapastella sydämeni kyllyydestä.

Sukkasadossa oli minusta yhdessätekemisen riemun lisäksi sekin mukava puoli, että tutustui moniin uusiin blogeihin ja bloggaajiin. Sadonkorjuun aikana pyrinkin tutustumaan mahdollisimman moneen uuteen blogiin ja niin aion tehdä nyt Lapaskuunkin aikana. Joten lapastelemisiin! Poikkea Lankapirtissäkin! :)

Ei kommentteja: