Tunnisteista

Huomio rakkaat lapastelijat!
Muistakaahan merkitä postaukseenne tunnisteeksi 2012valmiit, kun esittelette valmiita lapasia ym.

sunnuntai 9. marraskuuta 2008

Vihdoinkin!

Vohdoinkin pääsin tänne! Koneemme valtasi joutkin ulkoavaruuden oliot ja mikään ei toiminut. Nyt kutsumattomat vieraat on poistettu eikä toivotettu tervetulleeksi uudelleen. Eli esittelen vasta nyt itseäni.
Olen ensimmäistä kertaa mukana tällaisessa jutussa, mutta yritän oppia. Olen viiden lapsosen äitee ja yksi mieskin on kuvioissa mukan, jota lapset tänään onnittelivat. Käsitöitä olen tehnyt lähes koko ikäni eli yli 40 vuotta, ja innostus ei ota laantuakseen ollenkaan! Teen vähän kaikkea, eli neulon, virkkaan, ompelen, tilkkuilen, huovutan ja vähän olen värjäillytkin. Ja nautin! Käsitöiden parissa rentoudun! Käsitöistäni kuvia löytyy tuolta blogistani Vuodatuksen puolella, eli nimellä Sini Helmi. Sielläkin olen aloittelija, mutta toivottavasti kehittyvä sellainen.
Vaikka en tänne Tumpputupaan olekkaan päässyt, neulonut olen silti. Lapasia olen tehnyt kaksi paria, kuvia laitan, heti kun on mahdollista!

Ei kommentteja: